Familjeökning på Linavägen; Jag är med.....

ehhh....trodde du barn??

Nej inte riktigt.
Jag ju fått 2 barn på 2,5 så jag fyllt min kvot på ett tag framöver.
Dessutom om jag hade varit det, så tror jag Susan , min kära tränare, hade fått dåndimpen.
Milt uttryckt ;)

Vi ska skaffa ponny!
Mest som sällskap till Snyggve (Smirre) och då "råkade" jag springa på en liten bedårande liten ponny som råkade passa även Clara.
Liten, snäll, vääääldigt söt och alldeles underbar!
Tänk så det kan bli ;)
Thomas trodde inte att det var en tillfällighet??
Kanske inte...

Annars har jag fått gjort mkt idag tycker jag;
- fixade stallet före T åkte på jobb
- var på liten o stor m barnen
- städat hemma
- tvättat kläder
- gjort massa trista måsten

Å nu blire att åka t stan och väga mig. Viktigt att åka dit, måste skämmas för att skärpa mig.
Ska tbaka i mina byxor före jul.
Dessutom hade Pillan en plan om vårruset, å kan ju överlast vara fint att slippa släpa på....

Sen borde jag klippa Smirre ikväll, han ser inte ut. Jo förresten han ser väldigt naturell ut!

Mitt nya beroende heter Prison Break.
Gud så bra!
Kan inte sluta se, utan avverkar avsnitt efter avsnitt till alldeles för sent på småtimmarna.

Sabina - på bra humör i surt väder


Kommentarer
Postat av: Ewa

Vill se bild på den nye familjemedlemmen! En shettis eller..?

2010-10-06 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0