Fredax bravader!

Överlevde promenaden rätt bra tycker jag, spec med tanke på att Sanni putta Caspian ♥

Jag invigde därmed mina nya (dyra!!) träningskor och mina nya jacka.
Poäng; SSSSS
Jag har varit alldeles för lat sista tiden - slut m det nu!

Därefter träning för Bästaste Susan.
Hon har svaren på allt och får mig att ge allt. Jämt! Blir så glad av att träna för henne ♥

Gick ganska bra, tack vare trimmen före hade jag ganska "långa" ben idag =)
Smirre-man var rätt bra idag, svarade fint och var på G.
Vi har långt, långt kvar men vi är på väg och det är det viktigaste!
Sliter med vänsters förvända galopp=han byter hela tiden...
Dessutom hinner jag inte riktigt med ibland samt att jag inte orkar styrkemässigt parrera/möta upp å det märks tydligt spec i slutor.
Bör rida mera timmar i veckan =)

Å nu är det fredaxmys, barnen sover å chokladen är min!

Natta!

Sabina - nöjd med dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0