Härlig fredag!

Hade sovmorgon, men gullungarna vaknade 07,00...så det var inte dom så noga med.
 Clara vill mest ligga och mysa och prata medans Caspian bara ligger och skrattar och tjuter.
Hur kan då starten på dagen bli dålig? =)

Vi var lite sega i starten och hade eg inte bråttom och det är najs att flumma runt lite på morg.

Frukostrutin hos oss är att Clara väljer frukost, blir oftast gröt :) Å sen väljer hon min tepåse. Viktigt att hon får göra det... Idag frågade jag -om gröten var bra?
 och fick till svar; -kalla-len......
Jaja. Kallt var det ju inte så det tog ett par sek innan jag fattade att hon bad om att få kanel på gröten!

Åkte sen ner till ridskolan för att ta lite kort till hemsidan, fick några bra! Måste bara bestämma mig och sätta mig ner och fundera på hur vi ska ha det. Förslag?

Visning på vårt hus idag!
Städat och fint blev det i varje fall före helgen =)

Östra fasaden

Sedan myskväll med familjen och Syster Yster. Såg på idol, och som tur var gick Olle vidare ;)
Skrattade väldigt mkt och det känns som att det var ett tag sedan jag skrattade så mkt =)
Tårarna rann, spec åt en viss undulat. Hahhaha!

Nu får det bli kvällen, överväger att skippa mârten imon?
Så spec är det väl ändå inte för mig. Mkt folk och dubbelvagnen känns bökigt, ensam, och Clara kanske ändå inte vill åka karusell själv... Strumpor har jag. Lite sugen på kokobollar men dom är ju onyttiga.
Vi blir nog hemma och myser ihop jag och barnen ♥


Sabina - mkt tankar som bubblar runt


Kommentarer
Postat av: Sophie

Fin liten stuga...

2010-10-02 @ 20:09:14
URL: http://www.mammasoph.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0