Sköna söndag!


Startade dagen med sova till kl 11,00 !!!
Tack Thomas♥
Vet inte när jag sov så länge sist?
Nu sov jag ju inte som en klubbad säl heller, utan vaknade m jämna mellanrum och lyckades somna om - skönt.
Men man offrar så mkt av dagen så detta gör jag inte alltför ofta utan bara enstaka ggr =)


Sen grillade vi korv ute allihopa.
Mysigt!
Men det var kallt - jag och Clara var så frusa.
Å då tänker jag så här att hur ska vi klara vintern??
Uffemägen ;)

Sen kom Oscar och hälsade på så då hade vi ponnyridning.
Gick jättebra, förutom när ryttarna skulle gå av då tårarna kom...
-Mamma, jag vill rida meeer!
Sötingar ♥

Sen tog jag å Smirre en vad som skulle bli en
söndags-slappar-tur-jag-tror-vi-klättrar-lite.....det blev mer
 o-herre-gud-vad-har-vi-börjat-på-nu-för-off-road-tur =)
Smirre är inte särskildt road av att bli blöt på fötterna. Inte alls faktiskt.
Men stona på Öland kanske lär sina föl det ;)
Min lille Ölands-tok ♥
I varje fall blev det en ganska blöt tur upp och ner i terräng.
Med mkt övertalning...

En liten datakurs hann jag med på kvällskvisten hos Lars - TACK!
En del saker bli så lätt när man vet att man "bara gör så här" ;)
Instruxbok är inget för mig att läsa...

Avrundat kvällen med en räddare i nöden - schweitzernöt chokladkaka -yummie!!

Nu bliré snart natta!

Sabina - med medvind i seglen


Här min älsklings grillare ♥
Vi andra frös och gick in...
Lots of LOVE!


Kommentarer
Postat av: Sanni

Härligt kort väl! :) <3

2010-10-26 @ 17:54:41
Postat av: Sabina

Korv-grillaren? Ja han är en härlig prick ;)

2010-10-27 @ 21:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0