Söndag är slappardag...

idag!

Hade mys igår kväll med barnen och Syster Yster,
 när vi kom hem från Mârten (som BTW är väääääldigt överskattat.....)
Thomas var ute på vift =P

Sovmorgon till runt 8,00 - inte så illa.
Fast lade mig sent, Lillebroren vill gärna ha mat, Clara kom i natt och ville absolut hitta Nasse
 - och vips inte många sömntimmar över.

Fick besök av Ulle & Leah idag!

Sen somnade barnen samtidigt och jag tog det som "ett tecken" och kastade mig ner i soffan för lite efterlängtad och välbehövlig SÖMN.
Jag älskar att sova!
Jag borde egentligen ridit men ögonen gick i kors...
Så dålig självdisiplin - usche mägen!!

Sen åkte jag och barnen upp till Fjäll för att hälsa på Texas, en väldigt liten bedårande shettis!
Clara red och borstade -Det är "doligt" att rida, Mamma!
♥♥♥

Börjar känna mig lite krasslig - eller självförsvar inför morgondagen?
Jag vet inte men det märks väl...

Sabina - blivande ponnymamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0