Välkommen hem till oss Millie!

Idag for mor och dotter till Växvik för att låna ponny =)

Hoppas Millie kommer trivas hos oss på Eda!

På hemvägen åkte jag & Clara förbi Koppom och hämtade lite hö hos PO och Rithva...tur att Millie är en liten ponny =)



ja ja jag tyckte jag var lite festlig här =)



På spaning mot nya äventyr....



å där kom Smirre som en oljad blixt...



men det fanns ju mat här så det verkar rätt ok =)




Vi är redan lite synkade!




Samma rörelsemönster och svansen käckt till höger =)

Dom är rätt lika, till och med min kära Mamma konstanterade det.
Bruna m skjuten stjärn.
En i stl XS och en i XL.
Måste försöka få på bild på det!


Sabina - söndags slapp och trött på segt internet

"Clara-citat"

Clara och jag satt och pratade häromdagen.
Jag: - Vem är mammas lilla tjej?
Clara: - Clara!
Jag: -Vem är mammas lille Gubbe då?
Clara: - Caspinan!
Jag: -Rätt! Vem är mammas store Gubbe då?
Clara: Hmmmm...
Jag: Jo men vem är det som sover i mammas säng på natten?
Clara: Det gör jag!!
=)

Ja det ligger ju ngt i det då ;)


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Kloka ord (som vanligt) från Clara. Hon har huvudet på skaft den tjejen. Arv från morsan????

Tror att Smirre o Millie kommer bli ett alldeles perfekt par jag. Eller vad tror Clara?

2010-10-18 @ 15:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0