What a day...


Vicken dag... sleten nu alltså.

Thomas var gullig och gav hästarna mat så jag behövde ju inte stressa på morgonen men ändå...

Clara skulle till dagmamman å jag kan inte fatta att det tar så lång tid för oss att klä på oss?
Sent iväg alltså.

HOY239 (Smirres bil enl Clara) skulle på besiktning. Min kära passat var på service idag så fick låna T´s räseråk (haha)

Allt gick enl planen sen sket sig ALLT big time:
1. Packa in barnvagn i 850'n - omöjligt! --> montera av barnvagnen hjul....
2. Inte tankad bil.....
3. Ljusen lyste inte som det skulle på ekipaget!!
(här klickade jag totalt...)
Å 40 min kvar till besiktning...
Å INGEN TURBO.
Helt ärligt=fattar inte små barnsfamiljer som inte har kombi. Eller vanliga folk som inte har turbo.
Jag är lycklig människa som har både och. Å ngn som betalar det åt mig... =o*

Ja besiktningen var ju ingen höjdare. Måste fixa lite på den ja...

Sen kaffe hemma hos Helena - mysigt! Vi bestämde att hela familjen skulle komma till helgen, å vi ska rida.
 Islandshäst - detta ser jag fram emot!!
Våra sambos?? Umgås med sina barn!!!
Så mysigt att när jag kom på babysimmet hade jag glömt badväskan hemma hos Helena.
Ja jag heter Sabina å jag är mig lik ;)

Babysimmet var jättemysigt, tyvärr sista gången. Caspain älskar det!

Åkte sen hem å det gick bra...

Susan sjuk idag så jag fick JOBBA lite - å vad kul!!! Jag älskar ju att prata så har pratat av mig liiite under kvällen!
Saknar jobbet. Beroendeframkallande ;)
Hemma hade det gått supert så det var skönt för lite nervös var jag allt.


Imon är det onsdag vilket innebär
- BVC m Caspian, ska bli kul och sen hur mkt han växt. Tror han drgit iväg en del på längden mammas lille goding.
- Ridning?
- Min Vägning, blir tufft. Det är väl meningen?
- Städa (dvs flytta runt allt...)
- Undrar om man kan muta barnen till siesta?

Nä nu blir'e natta!

Sabina - jag är som jag är; pratig, vimsig och glad


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Ingen vidare dag igår.... men idag...

GRATTIS på namnsdagen ! Hoppas dagen har varit bättre idag, än gårdagen! //Kram

2010-10-27 @ 20:54:12
Postat av: Sabina

Japp det blev den!

Tack för omtanken Ewa <3 kram!

2010-10-27 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0