zzzzå trött

I natt tyckte Lillebroren att jag skulle vara en 24/7 öppet mejeri.
Jag höll inte med...
Så vi tog en liten (gallskrikande) diskution kl 05,00 i morse. Hade väl inte varit så illa om jag inte lagt mig 01,30 efter ha sett på prison break. Han vill verkeligen i använda napp... *suck*
Gahh! Mina ögon går i kors typ.
Har inte sovit en hel natt sedan mars? Jo en gång sov jag 5 t i sträck. Det är så illa att jag börjar bli sur på dom som får sova ;)

Igår åt Lillebroren gröt för första gång, Banangröt!
Å det uppskattades tror jag =)
Lille godingen min!!
Men vågande inte ge så mkt i fall han skulle bli knasig i magen.

Annars går var det lugnt, snällaste syster yster Sanni promenixade m Caspian så jag fick rida på dagen. Härligt!!
 Bra att få ridit igenom honom inför dagens träning för Susan.

Måste nog kravla upp ur sängen nu, det var min "tur" att få sovmorgon idag...ironiskt nog.

Har bestämt träff m Sanni om promenad, igår brände hon 800 cal på sin promenad.
Jag kommer dö... =)
Å troligen somna under idol ikväll, såvida att inte får en longlasting gottepåse då.

Sabina - walking zombie

BTW är jag lite lessen på att man ger och ger av sig själv, tid, omtanke osv men får lite eller inget tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0