Fredagsmys.....

är det inte idag.

Men Fredags stress....för imon ska vi döpa Caspian!

Handlat det sista praktiska, dukat borden, förberett maten....*puh*

Barnen sover sött, T parkerad framför datorn.

Och nu stapplar jag runt i mina nya pumps (jo du läste rätt...) jag måste gå in dom lite samt träna på att gå fint och inte köra ner klacken i golvet. Svårt. Inte alls som jodhpurs =)

Nu sitter jag en stund i soffan och bara försöker komma ihåg allt som ska göras imon.
Lovat mig själv att inte stressa.............

Så därför nu strykning av kläder och vika program.
Imon ska bli den bästa dagen för Godingen vår!!

Han har just kommit på att kan kan kuttra och ropa, så sött så =)
Redan så stor.

Kvällen är ung ...
men
rumpen i soffan är tung ;)

Sabbajna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0