Torsdag, dan före fredaxmys =)

Japp så är det =) Redan helg, igen!
Tiden går så fort, alltför fort.
 Lillebroren 18 veckor idag!

Städat och pysslat stort sett hela dagen.
Har husvisning imon så lite städning är på sin plats! Å gömma undan massa leksaker...

Hann med att åka till Line, Tony och sötaste Theo en liten tur.
 Line hade bakat en väääldigt god äppelkaka, vill inte ens veta hur många points det blev??
Men känns som att det är nog dax att börja använda dom nya (dyra!!) träningsskorna.
 Har ju inte velat slita på dom än...*host host*

Annat idag
- fick ett väldigt frestande litet erbjudande idag som nog kommer glädja Clara ♥
- kunde pusta ut då inget förutsett ledsamt händer denna vecka
- Härligt väder - me like! Fast det var -3 C imorse...
- Jag har världens bästa mamma som sytt nya gardiner till mig
(o ja. Jag vet att jag är väldigt bortskämd =)
-Anna har lärt sig skriva...istället för..     ;)



Lill-Sabina & Lill-Thomas............


Sabina - tar nog tidig kväll -GÔTT!

hahahaha; vaknade i natt och upptäckte jag legat på ena örat som vikt sig så det hade "domnat bort"
Lustig feeling. Jag är inte så svårroad 04,27 ;)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Dumt att slita på så fina skor, ställ undan dem tills Clara kan ha dom! ;)

2010-10-01 @ 18:10:15
URL: http://www.mammasoph.bogg.se
Postat av: Anonym

fniss...

2010-10-02 @ 14:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0