Vimsiga jag...

Jag är känd bland bekanta för att vara lite vimsig men nu börjar jag tröttna lite på mig själv alltså...*suck*
Känner mig just nu vilsig, trött och klumpig i allt jag företar mig...

Jag har även lite ont i nacken och halsen så kanske börjar bli sjuk? Det vore pricken över i´t ;)

Igår var jag och Lillebroren på babysim i Arvika!
Så mysigt och han älskar det verkligen! Han plaskar och simmar hundsim =) å den lilla blå badbyxbaken
 guppar upp och ner. Bedårande!
Ibland är det mysigt att bara göra ngt med honom och bara fokusera och ge honom all uppmärksamhet.
Efteråt åkte vi på Granngården för att köpa mat till min 4-benta familjemedlem.....
Han får inte så mkt uppmärksamhet men mat måste han ju få =)


Bra kundvagnar dom har där. Man får plats med mycket =)
2 sek senare flödade svordomarna då jag lastade in allt och hade hål på havresäcken. Havre överallt!!


Å för att vara lite bara med Clara lämnade vi Caspian hos mormor idag. Å sen åkte vi på "Liten och stor" och sjöng, Clara älskar att sjunga. Mkt! Ofta! Som tur är lider hon inte av att jag är ton/taktdöv när jag sjunger ;)

Hon är så festlig med sina kommentarer nu, kommer saker varje dag, älskade gull-unge!!
Dagens Clara citat ;
Sabina - Mamma tycker om dig Clara!
Clara - Mamma, alla tycker om Clara!


Clara hjälper mig att prova ut skor, dom är bara 15 stl för stora...

Annars mkt som snurrar i bollen nu;
- ska fixa lite med hemsidan = edarf.se
- Ledsen inför vad som komma skall...min favorit =´´´´/
- Visning på fredag, huset alltså
- Funderar på hur jag ska få tiden att räcka till
-Vägningen GICK BRA idag =)
- Sömnbrist...
- har för många I-landsproblem, skäms på mig!



Go natt!!
Sabina


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Tror Clara har helt rätt.... Alla älskar henne :-) Fast mamma, skorna är för stora.

2010-09-30 @ 22:16:47
Postat av: SG

Bara lite stora ;)

2010-09-30 @ 22:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0