Fredag och idag betyder det jobb =)

Jobbar 3 kvällar i rad nu och det känns lite faktiskt.
Spec när man inte mockar före man åker på jobb utan tänker
-Äsch det tar jag när jag kommer hem...

Är huvudet dumt får kroppen lida ;)
Hemma lite före kl 23,00 igår...
Duscha, äta, sova soffan...

Sen har jag en del att göra på jobbet att jag glömmer att äta och det är ju bara bra ;)
Blir inte att man hinner för det är lite att pyssla med.
Post, inbetalningar, dela ut hästar, BORSTA LERIGA HÄSTAR, rida lite mm
Dom timmarna man undervisar är inte de mest slitsamt så att säga.

Nä dax att väcka den Lille mannen och få in oss alla i bilen.
Dax för jobb!!

Sabina - äsch på ARK ;)
 Tänkte starta där, men serpentin i förvänd galopp: har jag föraning om att vi kommer se ut som en känguru på extacy...
Får fundera där alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0