Livstecken....

o jo då =)

Jag lever i allra högsta grad,
har dock lite mkt runt mig om dagen...
Mer vimsig, disträ, tappar ord, huvudvärk, trött men ändå hyper =)

Börjat jobba och har haft ridläger under veckan.
Fakturerat ridelever under veckan.
Ridit o trimmat det jag orkat, rätt hyfsat.
Badat o busat m mina goa barn =)
Å allt det andra vanliga ni vet; tvätta, städa bla bla bla bla

Veckorna går fort!

Ska försöka skriva lite mer framöver  =)

Snabbresume;
Caspian;
Han har börjat hos dagmamman, samma som Clara. Goa Inger. Funkar väldigt bra, inte ett smack mammig.
Hinner knappt säga hej då innan han springer iväg.
Han har börjat säga 2 ord i rad; -Ä dä? ("vad är det där" snabbt på värmländska)
Det är toppen att få sitta i bilen och låtsas-köra.....!
Gulllig och vill gosa med ljudeffekt; MMMMM

Clara;
Väldigt glad i att rida om dagen faktiskt, hon ääälskar Millie.
Säger så mkt roligt om dagen, små roliga kommentarer och finurligt tänkande tex
Det finns mkt berg i Charlottenberg... ;)
Älskar Pippi Långstrump...och lånar gärna ideér därifrån....
Bästa leksaken nu; Herr Nilsson & Lilla Gubben

Härliga busfrön =)
Häromdagen ville Lillebror tvätta. Strumpor. I toan.
* Suck *
Han är lite lätt uppfinningsrik min son ;)

Smirre;
Har ridits hela tiden men jag har inte haft rätta energin.
Bättre nu, idag var han riktigt rolig,
å nu har jag lite saker att se fram emot =)

Jobbet;
ja...där finns det jobb ;)
Milt uttryckt.
Har em-kvällskurser kommande veckan, skojskoj =)

Nä sängen väntar!
Å nya bättre rutiner.
Natta!

Sabina - swisch.............

Sötaste "rompa" på EDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0