Önskar mig en PT...

Ja, en personlig tränare....
som får mig att träna mer o hårdare.


Fast....vänta....jag har ju redan en!
Inte min syster, för att hon skulle köra skiten ur mig.
Medvetet.
Med nöje =P

Han är mörk, snygg, rätt bra musklad, trevlig, väldigt social och som allra oftast glad...
♥ SMIRRE ♥

Han får mig att träna 5 ggr  i veckan (ut på tur samt dressyr) , bära tunga vattenhinkar, packa hösilagepåsar, intervallträna när dom rymmer ur hagen, köra skottkärror m skit, släpa runt på spånpåsar och fodersäckar.

Shit vilken bra träning, allt för att ha en havre-moppe =)
O vad mkt friiisk luft man får på köpet.

Sen är väl kanske en hästig PT dyr investering?
Men å andra sidan det enda svettiga jag tycker är riktig kul, dessutom blir jag grinig o sur
 (enligt Thomas)
 om jag inte får rida...
 
Så thanx Smirre för du gör mig glad =)
Å Thomas som tycker det är helt okey att jag tillbringar många timmar i stallet
å andra sidan får han ju spela WOW ;)

Annars har veckan flutit på bra. Lillebror kryper med samma hastighet som ljuset....gärna i trappan.....
Clara är busig och påhittig.
Se där. Lyllos mig! 3 st personliga tränare.... =P
Clara är rolig om dagen


Nu är det lördagsmys. Själv. Thomas? Han spelar WOW. Mer vitt vin + chips t mig ;)

Sabina - en glad liten skit


Smirre söta "Lilla Bruna Böna"
Milden Rose
Min PT 4





Kommentarer
Postat av: Ewa L

Visst är vi lyckligt lottade, vi hästmänniskor??? Fast på mig gör all "träning" ingen som helst nytta.... lika rund o go som vanligt :-)

Och det är ju inte helt gratis med 2-benta PT´s heller ! Och vilka dyra kläder man måste ha då !!!Kram

2011-02-20 @ 10:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0