- Sabina, sover du??

O nei da...eller visst gjorde jag det. Proffs på power-nap!
Syster har varit på fredagsmys och efter mat, nattning, godis (fick ett sms och blev tyvärr nervös och hetsåt. FAN!!), te,
Let´s dance i varsin soffa var inte min sömn långt borta....

Varit lite med sömn i sista, sent i säng runt 23,30-24,00, sover men drömmer mkt, barnen vaknar 06-07 om ingen vaknat under natten --> mjölk, nappar, blöjbyte X) mmmm Blir ofta mkt spring spec nu när dom varit småsjuka...
Därför ligger jag nu i sängen och tänkte svänga ihop snabb blogg =)

Jobba kvällen igår, ingen avsuttna ryttare, ingen instängd katt eller ponnies på rymmen...det tar sig.
Slutade 21,30 och skulle hem m Smirre (som bott på RS i 2 nätter), kolla t huset, hem t mamma & pappa, sova, upp, hem t huset (pannan hade stoppat, kamin knäpp, Thomas ej kontaktbar. AHHHHHH), stallet, hem t Fältgatan igen där barnen vaknat och gulligaste pappa står o steker frukost åt mig ♥
Jag har världens snällaste föräldrar som passar barn, hjälper mig jämt, kommer med idéer och alltigdglada.
Idag var dom nog mest glada när vi åkte iof men ändå =)

Nä nu ska jag sova.

Sabina - syster till Alexandra *stolt minsann*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0