Min Söndag i snabbresume´


- Vaknade av Lillebror som vakande runt 04,00 (personbästa å då kan ni förstå hur mkt jag sover....)
- Sen var det en del rännade m Clara om nappar och vart hon skulle ligga
- Lillebror hungrig --> flaska nere upp igen o somna om
- Vakna 08,45...hade inte jag morgonen i stallet idag?? Suck på m kläder och jogga dit upp (YR)

Frulle =) Jag älskar mat. Älskar nästan havregrynsgröt.

Åka till Valfjället. Vi stressade för att hinna dit till 12. Kom 12,10...Å då var vi först?!!
Terje, Mia, Svärföräldrar och grillkorven kom sen.
Åkte pulka, skoj skoj.
Blev lite sugen på slalom men vet inte om jag vågar utsätta mig för det??!
Åt alldeles för många korv, men det var ju så gött!!!!

Hem och vända för vägning på VV.
Helt ok med tanke på att jag varit riktigt riktigt lat och ätit mkt osunt i sista.
Nya tag gäller nu =)

Kört lite wii fitnes under kvällen men blev varken sliten eller piggare.

Nu blir det nog kvällen och sängen.
Mkt att göra t veckan; klippa hästar, träna, jobba mm

Just det; Jag ska leva livet oxå =)
Måste försöka kunna leva här o nu.
Önskar jag vore som andra och bara ta det lugnt och andas men är stressad på insidan.

Love. Amore. Liebe. Kärlek.

Allra käraste syster här kommer ngt till dig;
http://www.youtube.com/watch?v=thEW20bC8d4
 (Fann inte: -Deeet häääär ska du få fan för =P )
Hahhaa!!

Sabina - Peter Haber-fan de lux




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Syster skrattar och tänker... Växte inte vi oxå upp med en sån rolig pappa?! Lite snarlikt är det allt! Haha! :)

2011-01-10 @ 13:10:57
URL: http://gdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0