Tiden går så fort....

önskar man kunde hitta en stopp-knapp ;)
Pausa när livet är som bäst!

Helgen gick i raket fart som vanligt...
Thomas var ledig på fredagen så helgen blev lite längre =)

Lördagen bestod av ridning och besök från Arvika. Clara kompis "Inoz" (Inez...) m familj kom =D
Söndagen var lika bra den med ridning, julgransskakning och vv-vägning.
Men jag är ju helt otrolig med tider??!! Var bergssäker på att skakningen startade kl 16,00....å vi kom i tid.
 Då visade det sig att det startade redan kl 15,00 och jag läst fel.
Jag kände med som sämsta mamman ever....Å Clara som ville dansa...men men vi hann med slutet i varje fall.

Vägningen gick bra så ser nu lite ljust på det igen. Nära matchvikt och sen ska jag ta lite till.
Går rätt bra tycker jag. Inte så mkt sockersug faktiskt =)
Det känns bättre än det ser ut upptäckte jag i ridhusspegeln igår ;)

Ridningen igår gick BRA, i den meningen att han gick fram och var positiv till jobb.
Han gjorde det han orkade helt enkelt.
Han (VI) har tappat mkt ridning och muskler men det har ju sin förklarning.
Kändes helt ok i kroppen och jag blev inte utsliten heller.
Susan vill nog att jag kommer tillbaka så vi slapp ge max.....snällt.
Roligast var när Annas häst "släppte väder" (FES) å Smirre blev rädd!! Hahaha.

Lillebror har sovit 2 hela nätter i sin säng,
vilket gör att min sömn hänger ihop bättre = piggare mamma.
Välling gör susen =)

Idag blir det "Liten o stor" m barnen, försöka städa lite o motionera dammsugaren...., ridledigt, T jobbar sent så hemmakväll m mig själv. Fint då kan jag jobba undan lite. Olustigt hur det kan stapla sig =P

- Vart tog vägen vägen Smirre??

Sabbajna - tar stora kliv i rätt riktning igen =D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0