Tidig kväll =)

Full fart hela dagen hos oss!!

Så därför tänker jag gå å lägga mig nu, vi har även full fart hela natten...
Ja barnen alltså. Jag önskar mig inget hellre än sömn ;)

Caspian är gnällig och vill helst snutta/kosa, dra mamma i håret och bara skratta. Clara hittar inte nappen, vill ha dricka, kan inte bestämma sig vart hon ska sova..hos mamma eller pappa..och byter lite då o då....
Sammanfattning: X)
Mamman i huset är lite blek o mörk under ögonen, urtjusigt ;)

Så nu är det väckning tidigare på morg och uppstigning, full fart hela dagen
OCH NU  hoppas jag på sömn!

Dagens Clara:
Sabina: Clara vart ska du jobba när du blir stor?
Clara: på Ridskolan!
Sabina: Jaha....där ser man...vad ska du göra där då?
Clara: Spola häst Mamma.....å prata med Anna!

Hahahahhaha!!
Min härliga dotter ♥


Jobbat en del idag m fakturor till ridande elever.

Clara var hos (Bästa) dagmamman =) Trivs så gott där! Å när jag behövde jobba över var det inga problem, jättebussigt!
Caspian höll ställningarna hos Mammor o Moffa. Å åt mjölkersättning (YES! Det finns en gud =) samt busade runt!

Go natt!

Sabina - sitter av och galoppar i säng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0