Virre-Fia alias Sabina.....

Full fart igår med möten från kl 17 med start av styrelsemöte, vidare till Dressyrmöte, vidare till hoppmöte...
Fick jag prata mkt - ja.
 Var jag sleten - ja.
Men nu e det gjort =)
Många lag!!


Thomas var ju i Sälen och....
 skulle komma hem före möten men...
dom fick problem så Clara o Caspian fick bli med.
Stressade iväg med dom, handlade fika och precis när vi kom till Norra Mon så snarkade dom ikapp :)
Så fick lirkat upp dom, helt nöjda var dom inte...
Som tur var kom T rätt snabbt, det sista han sa var att Volvo borde stå å gå lite...
Detta glömde ju jag så det slog mig på slutet av kvällen....
-Står min bil igång fortfarande??!!
Det gjorde den inte för T känner mig och hade slagit av den =P
Paniken var kännbar...



Idag har vi har slappat hemma, sett film, haft pulka åkning "pulkatåg"!
Inte haft lust m annat så vi mysade hemma =)

Idag brukar vara min promenad-dag m hästarna men eftersom Millie har frågetecken på ena fram (?)
 och Smirre inte gått på söndag var det ridning på schemat.
Tyvärr NOLL MOTIVERAD...??
Men bara jag kommer iväg och upp på hästryggen blir det bra, men så segt innan....
Lovat mig sj tidig kväll idag, blir för lite sömn m ca 6 t/natt med evt spring.
Jag ♥ sova!


Imon blir det babysim med Caspian - myyys.


Sabina - dax att sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0