Jag rullar fram....

OPS...ätit mkt gott på semestern och som avslutning på den har jag ätit mat + tårta på Fältis...
Vågen varvade tror jag... =/
Äsch, väga in i imon och sen hårda tag framåt och ta fram dom dammiga löparskorna =)

Firade Bästa Pappas födelsedag idag =)
5 JULI blev idag ist.
Han har allt men hade önskat sig en radio så fick bli det + en sparbössa att lägga peng i vid svordom ;)
Men den kommer nog jag fylla pengar ist??
7 ggr på 6 t...hoppla hoppla.

Hur är det dom säger? Tänka för man talar?
Kan ju testa ;)



Red Smirre idag som kändes fin =D
Bara för jag haft sem har inte han vilat tack vare Sara & Cathrine!
Gott att vi är igång och tänker framåt,
han var väldigt pigg och alert...gillas skarpt!



Letade efter min kalender idag.....som jag aldrig fann?
Har nog vänt upp och ner på hela huset, bilen, väskan men
tillslut kom jag på att den kunde kanske vara i Pillans bil?
Jo då där var den.
Lätt panik innan, ska ju lämna in timlista + börja jobba t veckan så STRUKTUR är A & O!!


Ser framemot att jobba blandat med mer panik inför hösten =/
Älskar jobbet, men kommer jag hinna allt? Till vilket pris?
Omvärdering? Förändring?
Vi får se...



Sabina - mätt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0