Lyckligt olycklig...?

Ja vart ska man börja??

Veckan som gått har haft sina upp and downs milt uttryckt =/

Jobbat första riktiga veckan efter semestern och denna v 29 var rätt innehållsrik...

- buckla i passaten... =(
- ridit flera lekthäst, mkt tevliga är dom! Påstår ngn annan ngt blir jag sur!!!!
- ATG m Elwis på tors, inga fel men 2 vargtänder fattigare...som jag gick runt med i fickan =)
- Min plånbok är borta??? Men vart, saknar inga pengar på kortet, så har väl lagt den på ngt ställe....
- Krockade med en MC i torsdags, inte bra alls. Gick bra m föraren, men vet inte vems fel det blir?
- En vän har mist ngt kärt =´´´/
- Hela händelsen i Oslo...jag är helt tagen? Mår så illa över det, jag tror inte ens jag känner ngn. Men så himla overkligt? Jag sover tom dåligt...
- Hittat Shettis #1, en av veckans höjdpunkter...
- Har himla mkt att göra...men lite tid; det blir svårt...
- Hade middag m mina & T´s föräldrar under veckan,mys.

Ja det var väl min vecka? Vad har ni gjort?

Nu sliten så ska finna sängen - ensam. T är på galej, jag vill bara hemma och mysa m mina ♥
Tanken på att dom inte skulle finnas gör mig helt grinfärdig.

Sabina - tyst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0