Sista söndagen på semestern....

Litt trist! Men Det ska ändå regna hela veckan - så shit the same =)




Hästarna vill nog hem nu, saknat dom lite faktist, tokigt I know ♥

Idag startade dagen lite dåligt med att (HAHA) Thomas skulle starta volvon, noop, stendöd = startkablar.
Tyvärr råkade han stöta till dörren så den for igen och den låste sig.
Summering en läcker volvo i gubbgrön färg som är låst. Å bilen går =P
Tom jag var tyst, inte läga att säga ngt dräpligt......

Barnen och jag städade lite i stallet på fm, skönt att få bort all gammal lort!

På em möte på jobbet, med papper mm. Trist jobb men måste göras om jag ska kunna få akassa mm.

Sen slappade hela familjen framför en Pippi film, barnen satt som tända ljus, helt faccinerande! Av filmen alltså....
Det var så trist väder att tom jag tyckte det var ok att slappa framför tvn idag ;)


Skulle eg rida på kvällen men det pissregnar så kändes inte så frestande utan jag knatade upp och skurade stallet, hästarna får vara ute några nätter tills det torkat så får dom flytta in i rent och fint stall.
Tror inte dom bryr sig ändå men men =)

Nu bakar jag muffins, luktar MKT gott!
Fick muta mig sig i stallstädningen ;)
Så himla LAT är jag...


Nä nu blir det hembakat, the´, tvn, sängen och en ny dag i morgon på jobb =)
 
Sabina - har en plan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0