Min tisdag =)



Ridläger =) KUL!



Bortskämd prisessesa som får gå lös i stallet...idag stod städning på schemat. Andra krubbor...



Kvällstrim! Jag har nog världens mysigaste ridvägar, idag ca 1 t skritt på kuperad skogsväg.
Japp Millie hänger på =) All motion är bra motion som vi säger i Herrgårsstallet...



Lillebror har inte börjat hos dagmamman än utan är hemma hos mormor o Morfar när jag jobbar. Han röjjer ganska friskt. Så här hängde tavlorna igår...ops....



Clara ♥ ♥ Millie - världens sötaste lilla par enligt mig då =)
Lättridningen går riktigt bra, vi har påbörjat 2pkt sits i skritt,
mkt balans övningar.
Å alltid efter turen;
- Tack för turen Millie!! <--- Clara

Nä natta på sig!

Sabina - önskar tiden kunde stå stilla just nu ♥

ps HAHAHAHA
Häromdagen hörde jag på radion "When a man loves a woman" så hojtade till Thomas att den kunde han sjunga på vårt bröllop (om typ 100 år........................;)
Fick till svar att han skulle nog hellre sjunga "Highway to hell".... =o/

http://www.youtube.com/watch?v=bNlNZ2T9EeY

Ja vad säger man?? *SUCK*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0