Runnpallare, fotspår och "icke så slemt"...

En fredag kan innehålla mkt den?

Igår startade dagen m lämna Clara hos dagmamman, världens bästa sådan. Clara trivs såå bra!
Sen tog jag o Lillebror stalltjänst mest jag han vattnade i stället, allt......

Packade in Smirre m tillbehör och åkte ner till ridskolan.
1,5 t före min lektion....har det skett ngn gång förut - tror inte det nej!

Men då hann vi äte lite mer och mingla oh framför att RIDA FRAM före lekt ;)
Tack snälla Anna, Ragnhild o Ebba för ni hjälpte mig =)
Lillebror är rätt kvick om dagen så sitta still är bara att glömma, dock blev han smått förtjust i Annas dalmatiner Allison ♥

Lektionen gick helt okej,
bara jag kommer ihåg -
* hålla i vänster tygel
* hålla takten
* driva mer
* forma mer
* använda mer sidförande skänkel
* böja mer

 " - Då är det inte så slemt" som Susan sa.... ;)
Ja ja....bara RIDA lite mer!

Sen hade jag fin hjälp av Ebba som skrittade av Smirre.

Väl hemma på Linavägen var det varmt så Lillebror spatserade runt naken men råkade dock BAJSA på golvet,
trampa runt i det på matten för att sen kravla sig upp i soffan.
Ja, man får ju bara le och börja städa *suck*
Han var glad i varje fall, jag lite mer bister då soffan är i ljus manchester.


På kvällen var det brännbollsavslutning på ridskolan, inte så stor skara men vi spelade friskt.
Jag gjorde runnpallare och tog lyra, vilket nog inte hänt på sista 15 åren.
Inte ens stel idag, ojojoj så tacksamt =)
´
Idag blir det till att förbereda morgondagens tävling på ridskolan!


Å försöka slappa lite,
 just nu så trött att en zombie framstår som ett energiknippe brevvid mig??


Ha en bra helg till Er alla =)

Sabina - funderar på att Thomas önskemål om skinnsoffa kanske inte är så dumt ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0