Sista torsdagen på Vårterminen...

Se så där - nu är vårterminen klar för min del!
Är nu mammaledig en dag till =/

Tokdiggar ju mitt jobb de lux
men det är ju rätt najs att bara vara hemma o softa ;)
Å sticka in huvudet på jobbet en gång i veckan för sen hem och vila upp sig en vecka.
Hösten kommer kännas BASTANT.
Men jag har en plaaan.

Haft bra kväll på ridskolan ikväll, tränat lite special hoppning idag inrikt derby.
Min senaste idé!

Annars handlar mkt runt helgens tävling, arrangemang, träna, listor mm
Deet går lite runt och jag är lite extra virrig :)
Om det nu är möjligt???
Höjden var när jag träna Smirre i tisdags för Susan.
BRILJANT tränare, hon kan ge mig aha-upplevelser varje gång!
Bästa tränaren!
Jo tbaka t Smirre, han blev "RÄDD" för en skithög på banan...grattis till överladdad häst =P
Kan bli intressant tävling på söndag.....................

Lillebror är lite fartfylld om dagen.
Klättrar och busar HELA TIDEN...
Saker man måste komma ihåg hemma hos oss:

- stäng alltid dörren till toan alt ställ ngt tungt på toan så locket inte kan öppnas...han kastar ner allt i toan
- ha inget papper framme annars bara rivor kvar
- barrikera fåtöljer så han inte klättar upp och "stage-divar" ner på golvet
- stäng alltid diskmaskinen annars återfinns Lillebror där i bestick-lådan
- älskar vatten så häller ut allt o plaskar hej vilt
- allt stoppas i munnen så inga småbitar framme
- tycker tvätten ligger bättre på golvet än på torkställningen
- göm tv-doserna....annars dunkas dóm i tvn
- annars inga dukar eller blommor framme i nåbar höjd eller på bänkar

Ja vad gör jag hemma på dagarna?
Inte sitter jag m en kopp the och läser inredningstidningar i varje fall ;)
Jag springer skytteltrafik för att hindra bus :)
Å han är envis som en liten gris!!
(undrar vart han ärvt det?????)
Får han inte som han vill så tjutar han värre än en tjej med typ 158 i decibel.

Clara då?
Ja är ganska lugn och stilla =)
Leker med sina hästar alternativt retar sin bror ;)
Idag red hon på Millie en sväng och plockade blommor, så noga med vad alla heter (TUR man läst botanik =P)
Hon har sådana utlägg och förklarar saker för mig så man blir helt full i skratt många ggr!!
Bla att Millie inte var så snygg i håret idag (blött o rufsigt efter busväder)

Älskar mina barn hela vägen till månen och ett par varv runt jorden (tellus syster??=)
Härliga, busiga, glada och så goa!

Nu slapping i soffan innan sängdax.
Gäller att vila sig t rätt modus ;)

Sabina - hoppas väder guden får sparken snart...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0