Sitter som gjutet i soffan...

Haft en ganska bra vecka hittils med mkt att göra, får lite ångest över att tiden går så fort?
Bara en vecka mammaledigt kvar!!
Nu har jag ju iof ett roligt jobb men ändå,
man får ju inte vara hemma m snuffe-fisarna hela dan... =/

Jag brukar kalla Lillebror för:
- Rackar-prutten
Clara har en egen twist på den:
- Raggar-prutten *hahaha*
GODINGAR!

I söndags hade vi senaste kalaset för Caspian, massa fint fick han även den dagen =)
Får visa lite bilder senare, men hjärnan är rätt sleten efter dagen idag så orkar inte ens ladda upp...

Klubbmästerskap i Dressyr idag,
tycker lektionsryttarna var jätteduktiga!!
Stort TACK (!!) till er alla som hjälpte till idag,
det går åt lite folk här o var...
Gick riktigt bra inne på sekretariatet, BRA Jannica & Linda =)

Flera ryttare tävlade samt hjälpte till det dom kunde.
Trevligt med när ryttarna försöker hjälpa till i stället för att bara klaga?
Det är fel hit o dit, för låga poäng, för små rosetter...
Jag blir helt ärligt ledsen när man lägger ner mkt tid och inte folk blir nöjda =/

Vi är många som försöker göra det bra det går,
så nästa gång du känner för att klaga till mig;
- tänk EFTER vad har du gjort inför eller på tävlingen?
Burit staket, gjort startlistor, fixat priser, ringt domare mm?
Kom gärna m ideér, samt hur göra + hjälp till, tack!

Smirre kändes rätt fin på framridningen men hans ögon höll på att trilla ut när han såg domaren i transporten...
Knäppis ♥
Jag tror ingen annan brydde sig om det?
Sen gick det si så där. Han byter och bockar lite när han känner för det ;)
Gillas inte då det faktiskt är på riktigt nästa vecka!
Fick 64% i LA så det var snällt, ute på tävl jag fått 55%? Mer var det inte värt tycker jag...

Sabina - huvudvärk när det är som bäst =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0