Tävling imon.....

Har varit nere på ridskolan och förberett tävling!

'

Gick extremt fort??
Start kl 15,00 men jag var ju liiite sen så ko 10 min sent. Allt som vanligt alltså. Hopplös...
Sen klara runt 17,30,
lovely!

Hann lugnt hem före läggning och nattning av barn.

Så nu blir det stallet putsa o packa.
Min favvo-Sara har ridit Smirre-ponken idag =)
Trim - V
Putsa träna - V (Sara gjorde det =)!!!! Varför måste KTH ligga i Sthlm???? ;)
Putsa sadel - ....måste!

Har dessutom tränat på plastrong knut men for en dritt knut?!
Susan får göra imon, det var ju helt omöjligt för mig!!!


Håll tummarna för mig imon!!


Och om ni undrar om jag har träningsvärk efter brännbollen så -nej =)
Känns helt ok, räknade med att halta runt som en 96-åring men min kropp fungerar rätt skapligt idag :)


Sabina- skjorta, kavaj och vita byxor

PS: Startlistan för morgondagen:
http://edarf.se/


Esmir då 5 år



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0