Finn 5 fel...

i min panna?
FINNar överallt.
Suck.
Allt eller inget ;)
Känner mig lite fjortis typ.


Annars har helgen gått fort som vanligt!

Igår var det Charlotta, Byhålans dag ;)
När man var liten var det så stort och lite spec dag.
Nu känns det lite mer si så där helt ärligt.
Småmysig iof sig men lite tamt.
Dessutom ingen ponnyridning vilket gjorde saken MKT sämre :´´´/
Men med lite barnkarusell, lotter och godis var vi rätt nöjd eller barnvagnsrallyt ;)
Clara var väldigt nöjd med att få åka karusell m Tonje =)

På kvällen fixade jag o Clara hagar, perfekt team!
Jag hatar knutar på tråden och hon älskar att klippa...
Vi kombinerade våra egenskaper rätt bra måste jag få säga =)

Dessutom mysigt att få bara vara med Clara en stund,
gullunge!
Clara skulle göra mat t Millie och bröt knäckebrödet i 3 delar:
- en till morgon, en till kvällen Å en till mig! Stort smajl =D
*smart*


Idag flyttade Puff till Huddinge...
Jättetrevlig familj som köpte honom, tjejen red honom så fint!
Bäst av allt är att dom känner honom sen tidigare, så detta blir nog toppen.
Det är ju en kanonponny med mkt gång som har mkt att ge men som tyvärr inte passade oss.
Ny kollega sökes snart...
(o jag börjar känna mig som hästhandlare... ;)
Riktigt FIN allroundponny

Veckan som kommer ska jag försöka hålla så tom som möjligt.
Mest mys med mina härliga familj ♥
Tiden går så fort, tänk Lillebror 1 år om 2 veckor....redan??

Underbart att vakna på morgon och få höra -Ma-ma och få en blöt puss av Caspian.
Eller:
- Elske dig mamma när Clara lägger sig
Det är lycka det
♥ ♥ ♥

Idag i stallet så fick Lillebror "vara lös" på golvet och å hej vad det gick...
Borstar mm fick komma i jobb.
Han tog en liten borste och ville vara m han =)
*mammas pôjk det*
Dessutom totalt orädd och ville gå under Millie men då sa jag NEJ..... ;)
Han fick sitta lite på hästryggen och det var kul men...
- Man får inte rida inne i stallet!!!!
Clara håller ordning på stallreglerna =)

Sabina - ser en ljus framtid m ponnybarn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0