Förbannad bull-mamma goes bananas... GRRRR....

Idag skulle ju vara en mysdag m kidsen, vi skulle baka och förbereda kalas för Caspian...

men...

samtal från Helén kl 8 på morgonen gjorde mig rädd, lessen och väldigt förbannad =(
anledning; - inbrott på vårt stallkontor!!!
För en dritt!!!

Vad gör man?
- Jo man ringer UNDERBARASTE mamma och PAPPA ber snällt om barnvakt
(tacktack för NI alltid ställer upp!!!)
så man kan åka till stallet för och se vad som saknas??
Pengar var det som jag såg saknades.
Blir så arg!!!
Vem gör så mot en liten ideell förening där alla sliter jämt?
Hoppas du som gjort det får hemorojder, svår acne, rethosta, löss 4ever =(

Åkte hem efter ha pratat m polisen på plats.

Väl hemma var det dax för tigerkaka, bullar, muffins, cupcakes och min hemma gjorda tårta =)
Det som skulle bli en orm m marspian slutade som tusenfoting m grädde ;)


Hehehe...inte världens snyggaste men roligt var det =)


I love muffins

Ida "og gutta" kom ♥ Arian o Alwin hade med sig en brandbil, fast de hade i affären velat köpa rosa helikopter ;)
Gudmödrarna ♥ Erica och Ulrika m Leah var oxå gäster.
Ulle hade köpt en finfin helikopter (så Lilleman fick en ändå=) plus krokar till hans rum.
Mkt bra då det saknas lite...
Erica (hade nog utökat sitt studielån ;) för Caspian fick en John Deere traktor! Mkt poppis bland alla barn! Matchade hörselkåpor medföljde!
+

Tack för alla fina presenter han fick =) Han verkade mkt nöjd!!

♥ Glad för att jag har sina fina vänner & Caspian har så gulliga gudmödrar ♥

Barnen var tämeligen rätt sletna kl 19 så de tog kvällen rätt omgående.

Å jag då?
Jag åkte och handlade inför morgondagen släktkalas,
gick t stallet för häst-o-stall-skötsel samt trim (var lat - det blev longering idag x 2..)
hem och förbereda tårta,
nu soffa m dator o ett litet glas vin =)

Dålig start på dagen men den slutade desto bättre!

God natt mina vänner!

Sabina - bara älskar "tomten" i stallet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0