S(n)abbajna....eller? =P

Har kickat igång mig själv.
Har jag bestämt.
Jag ska börja löp-träna några gånger i veckan då jag inte rider =)

Bättre kondis är något jag borde ha,
jag är alldeles för lat, matfrisk, gottesugen.
Sen om jag mister lite hull tas det tacksamt emot *hehehe*

Med bättre kondis orkar jag mer, blir lite starkare och allt blir ju då bättre när jag rider =D

Sagt och gjort, barnen var lagda och jag hade hittat rätt tights, nya jackan och dom nya skorna...
Började jogga lugnt, fick på Thomas mp3.

Men hej å hå...va lyssnar han PÅ??
Massa lugn musik a´la lugna favoriter...Suck!
Man behöver ju nåt som får pulsen att öka tycker jag då.
Inte somna...

Sprang en runda kändes ok ändå för första gg på länge.

Vi får väl se om jag kommer upp ur sängen imon,
ska dessutom komma i säng tidigt idag.
Somna runt kl 24 och sen gå upp runt 6
blir slitsamt...spec om man ska jobba dagen därpå.

Sabina - hungrig som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0