zzzzz...abina...zzzz

Undrar om det är lagligt att vara så trött som jag är idag????
Helt vidrigt trött =/

Ner till stallet och hoppa m Pillan, tid som var bestämd kl 10,00..
jag kom bara 20 min sent....*hopplös* ;)

Vi byggde gymnastikhoppning på böjt spår, samt 2 räck på lång svängd linje!

Hoppningen gick det segt till att starta m, Smirre var lite seg men kändes liksidig, BRA!

Han var bättre i vänster galoppen men tror att jag löst problemet.
Han har inte gått fram i galoppen så jag har drivit m skänkeln,
och han har svarat m byta galopp och köra kängurugaloppen....

Tog av sporrarna och då blev det bättre!
Mina ben flaxar mer i dressyren men i hoppsadeln ligger dom stilla.

Hoppade inte så högt idag runt 70 cm bara för att få hoppa lite och känna hur han var idag =)
Avslutade m räck på 1 m. kändes OK även om han puttade ner den nån gång först...

Distriktsveterinärernas logotyp

Sen var det veterinärbesök för Puff & Chandler.
Puff vet.besiktning inför trolig försäljning på söndag.
Han gick strålande igenom utan problem!

Chandler gick mkt bättre idag och joggade lite härligt förbi Vetrinären =)
Som om han ville visa upp sig, godingen! Vi har jobbat ihop i 8 år, det ni!!
Skönare kizze får man leta efter...


Sen när jag kom hem hade Älsklingen gjort spaggetti m köttfärsås - så himla gooood =)
Efter den blev jag bara så koma-trött!!
Somnade och blev tung i kroppen och ville som aldrig vakna?
Gör-töligt!!

Jag har ju oftast dagar då jag är väldigt mkt mer uppåt och fixar o dolar,
sen har jag dagar ibland då jag bara hamnar under energi-ytan...
Laddar batterierna kanske ;)

Kvällen är fortfarande ung (och jag lika trött...)
men har nu fått i mig en hel popcorn påse, och litet glas rött
och nu kom Thomas ner med kvällens film;
"Love and other drugs"
Om jag ser hela kan jag referera om den var bra ;)
Borde vara det om inte annat är ju Jake Gyllenhal rätt ok att kika på...

Men inte lika snygg som  ♥ Thomas ♥ då, men men...

That´s amore =)

Å nu bliré film.
Jag tar det tämmeligen lugnt på Charlotta och firande att byhålan =P

Sabina - "Det löser sig, sa han som sket i vattnet"!!
Muhahhahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0