Om jag lever??

Å jo då =)

Men det "ä så möe" just nu att jag är lite sliten.

Hästen är till salu
http://www.blocket.se/varmland/Valdigt_trevlig_och_charmig_halvblodsvalack_36388089.htm?ca=7&w=1

Huset är till salu
http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-eda-eda-kommun-linavagen-11-2913216

Tankarna är lite här o där utan struktur kan man väl säga?

Smirre har det bra och är ute på prov just nu, red han idag och han kändes fin.
Älskade lille vän, kommer sakna han!!
OM han blir såld...

Huset är inte större än när vi flyttade in...
men vi är fler ;)
Så lite mer utrymme skulle inte göra ngn av oss lessen....
fast älskar ju mitt lilla hus för det är ju MITT HEM LJUVA HEM.
Älskar att bo här, på landet fast 5 min bort från handla mjölk (skulle aldrig bo värre bort på vischan..)

Ja ni ser, jag säljer men vill ändå inte helt.
Men så är livet man kan inte bara tänka på sig själv utan även de andra i min fantastiska familj
Thomas <3 Clara <3 Caspian

Å som min bästa kloka mamma sa;
Det blir ju fint och städat i varje fall...NI kanske skulle sälja huset varje år?

Jo det vore juh ngt...not.



Halloween 2011... Clara prinsessan vår och Lillebror är liten dracula m ögonskugga (alltså inga blåtiror...)

Natta!

Sabina - det finns bara en väg; framåt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0