Så mkt att göra på så liten tid??

Jo jag hade ju inget att göra sen tidigare så jag har fått in fler ridgrupper,
fått in Putte och Belinda som ska ridas igång,
 Elwis på tillridning,
å måste tag i försenade inbetalningar bla bla


MYCKET att göra.
Borde klippa mina vänner oxå. På jjobbet, de 4benta!!
Liza, Elsa, Elwis...+ 5 t. Gah..

Lägg på att jag har kalas eller tårt-inbjudning imon å inte har städat, bakat, eller ens tänk så mkt *suck*
Thomas har beställt tårta i varje fall =)

Jag dammsög idag så i varje fall har dammråttorna flytt hemmet för ett par dar....hmmhmm.


Hade en fin helg som var, massa mys m barnen. Älskert!
Fick gjort mkt på lördag, rida Smirre o Millie på tur före kl 7!!!
Red Elwis på träning kl 9, hämta spån mm
Söndag däremot var jag megaseg ist..

Sabina - myser m Claes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0