Söööndag





Mina underbara barn ♥ ♥

Haft en bra skön söndag!
Hoppas Ni haft likadant.

Du vet att du varit på ponnyhopptävling när dottern hoppar upp på gunghästen och klatschar till m hoppisken och hojtar nu ska vi galoppera fortare ...
Lillebror tittade storögt på denna nya rutin men fattade snabbt galoppen =)

Ja jag säger då det...

På Millie blir det absolut inget sånt beteende (heeler inte på ngn annan...!) men vi tränade upp o nedförsbackar idag samt lättridning och hålla tygel - duktig!

Köpte nya ridbyxor idag på H&M, dom andra var liiite korta i benen...efter sommaren =)
Lillebrorsan fick ny tröja, m texten; I just look like my dad =) =)
Tyckte den passa fint jag!

Sabina - kan det vara sån tur att jag träffar rätt 2 ggr på en vecka? Is my flow back?
2 B continued  =)


Kommentarer
Postat av: Renee

Gud va lik han är sin pappa=) Å sen så är ju Clara en kopia av dig åxå, fast detta har du väl hört förut=) Caspian ser väldigt lång ut åxå, stora killen. Nu har det ju gått ett tag sen babysimmet å våra killar växer så det knakar. imorrn börjar jag jobbá, Ludde börjar dagis och Leo fritids och vardagen drar igång även för oss, med allt vad det innebär=) Kul å läsa din blgg, kram /Renee

2011-09-05 @ 20:53:29
Postat av: S

Ja dom små grabbarna har blivit ganska stora <3 Hoppas att det känns ok att vara tillbax på jobb och att sötaste Ludde trivs på dagis (Förskola heter det väl hmmm)Kram!

2011-09-12 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0