Måndag fast känns som söndag...

Har varit ledig i så många dagar nu att jag börjar bli helt dagvilsen =)
Jättejobbig problem att vara ledig ;)

Men nu idag nytt städryck borta på Linavägen och tömma källare står på tur....
med alla mina hästsaker. Huga.
Ska vara stenhård idag och inte spara. Så mkt....bara det jag behöver. Å vill ha. Å det som kan vara bra att ha ;)
Vi får la´se hur det går....
Behöver du ngt hojta till! Har det mesta??

Sen blir veckan fylld av hästar, Norgejobb på tis & tors, onsdag hoppkurs på ridskolan med härliga elever och fredag lite blandad kompott av lektioner!
Har ju haft sån lyx att Sara varit hemma under påsk så båda hästarna har trimmats flitigt!!
Meget bra så gäller det att hänga i och fortsätta att träna =)

Skulle hämtat mer spån oxå men rätt som det var dök Bästa Erica o Cathrine upp och åtgärdade saken åt mig.
Tänk att ha såå snälla vänner som jag har, önskar att alla hade det ♥

Hästarna (å katterna Claas o Texas) bor fortfarande kvar på Herrgården (fint ska´re vara =)
gillar "mitt" stall så mkt och har så fina ridvägar så vill ju helst inte byta bort det men vi får se hur mkt jobb det blir att pendla flera ggr om dagen...
Bensinpris på nära 17 kr gör tom mig cykelsugen!!!!

Hoppas ni haft en bra påsk och ätit gott...
å känner ni er sugna på träning
- kom till ridskolan =)

Sabbajna

Påsk 2011, mkt som hänt sedan dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0