sov-tajm?

japp det borde det vara meeen nu var jag ju inte trött =P
Vilket jag var innan, då jag var på kalas och såg i kors...
så drack kaffe vilket resulterade här på natten.

Dagarna knatar på och jag är dagvilses som få!

Mitellan återfunnen och är på =)
Skönt att få avlastning ibland,
sist var jag så snabbt igång men nu känns axel stundtals överkörd av tåget.

Mockade en box idag, tog sin tid men jag måste ju ta tag i verkliga livet.
Jobb som kallar oxå, men ska t läkare på måndag först och höra vad dom tycker.
Ridning lockar inte så mkt, minsta lilla napp/ryck kommer kännas som......ett eldklot typ.
Men Smirre ska visas t veckan och Elwispen tror han fått sommarbete???

Nu skulle man haft en superb pilot hemma ;) som hjälpte en med tottisarna.

Idag hälsade jag på goda vänner som fått barn, en liten gudomligt söt son =)
Så liten å så perfekt
 *LYCKA*

Appråpå lycka så....
Saknar jag Sanni, hon är såååå långt bort.
Nåväl inte Bodö... men ändå inte här <3
En syster är alltid en syster å en Moste Sajja <3

Sov gott alla,
S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0