Idag är det min Lilla Mammas födelsedag =)

Idag är det Mammas födelsedag, hela 61 år. Grattis världens bästa mamma
 - finns ingen som dig, som stöttar, pushar, hjälper mig, ser till att jag tar tag i saker, passar barnbarn, har överseende med min tidsuppfattning.... å känner mig nog allra bäst av alla
 (...ja det sista var svårt att erkänna ;)

Middag på Fältgatan idag alltså..å jag åt som om jag aldrig mer skulle få mat.
Att jag aldrig lär mig?? Men det var ju sååå gott då =)

Annars har jag inte bloggat på flera dagar tyvärr.
Har varit lite fundersam i det sista och inte orkat ta tag i saker - hatar när det blir så =/ det är en svaghet
Inget allvarligt men massa små saker, I-landsproblem kallas det visst ;)

Men får försöka sparka mig jävligt hårt i baken så jag kommer upp på fötterna igen!
Nuvarande projekt;
- Caspian ska få "eget" rum
- Vill väldigt gärna om hallen. Vitt eller ljusljusgrått??
- Handla julklappar för vill inte få hjärtinfarkt den 23 dec....
- Göra jul-fint i vårt hus - mysigt!


Jag är väldigt allergisk mot furu - det kliar i mina ögon... ;)

Får ta en ny tur till Mamma o Pappa där jag lagt lådor med jul-ting då plan var att flytta men nu när vi blir kvar får jag hämta hem allt *SUCK* men Pappa blir ju glad i varje fall =)

Jag lider av platsbrist - vet inte när, var och hur allt ska få plats??????
Ska möblera om men inget försvinner det byter bara plats... Mamma har säkert en plan ;)

Annars i det senaste går i det i lite barntrots blandat med roliga kommentarer som gör att man blir varm i hjärtat och blöt i ögat
 - Härliga Clara!
Hon berättar och förklarar saker så man blir stum...
Häromdagen hos Mormor gick hon och hämtade en sax för hon skulle klippa Irma (hunden) OPS!
 En annan dag när jag frågade vad hon gjorde fick jag till svar att hon bakade i köket...nja hon hade mjölat ut med Lillebrors mjölkersättning osv osv Uppfiningsrikedom är inget vi lider av här i varje fall

Lillebror gillar gröt och har nu kommit på att man kan äta och säga -Prrr så det flyger gröt överallt...
Annars är han väldigt nyfiken och glad om dagen, 2 tänder nere börjar komma och
 han älskar att ngn sjunger för honom.
 Då skiner han upp och lallar med samtidigt som han sträcker ut tungan - helfestligt!
Dessutom är han 6 månader på lördag!

Caspian bara några timmar gammal...

Nä nu bliré sängen.
Har date med Erica imon o vi ska på tur t Norge =)
Torsdag ska jag t Arvika med HOY239 på ombesiktning samt hälsa på Line & Theo?
Fredag stäääda? Fredagmys, fram med staken. Ja advents-staken alltså ;)
Lördag...eg visning på vårt hus??
Söndag här har jag halvt lovat Anna att ha ponnyridning på skyltsöndag.....VEM VILL HJÄLPA MIG??!!

å så har vi fyllt den veckan oxå...så snart är det jul =)

Sabina - sakta men säkert


Kommentarer
Postat av: Jorid

Jeg er ledig på søndag og kan sikkert hjelpe til med ponnyridning om du trenger hjelp? Vil gjerne tenke på noe annet enn eksamen..

2010-11-23 @ 22:57:15
Postat av: Sabina

Å tack, perry! Du är inboka - Jorid kan man lita på =)

2010-11-23 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0