Hoppla hoppla !!

Har nu deb Smiire på lokal tävling i hela 0,90 cm.

Inte högt för hoppryttare men för gammal hoppryttare som
konverterat till dressyren för 8 års sedan
fastnat i facket var det stort steg. 
Alla inblandade överlevde =)

Kunde gått lite bättre men....
 å andra sidan kunde det mkt sämre oxå =P
Banan kändes inte hög vilket jag var mest nöjd över =D

Allting är relativt om en så säger ;)

Dagens....

oj då.... - när Smirre totalt oväntat vägrade på hinder nummer 1......

12 fel... - vårt resultat idag. Ett stopp o ett riv, undra vad sista 4 kom från?

men va fan.... - när mitt blixtlås på stöveln rök precis innan start (surt & dyrt....)

bästaste... - Sofie som följde m mig på tävling. TACK! =)

vinnare... - Thea som vann 1,10 m klassen. Duktiga DU!

hoppspö... - hade inget eget, tog Claras rosalila. Hmmm. "Fjortis-Bina" ;)

gentleman... - Smirre på tävling. Uppför sig exemplariskt, utanför banan...

hoppsan hejsan... - travhoppade hinder nr 8 = o-m-g...

skvaller... - fanns ett och annat!

gladaste... - Millie när vi kom hem. Hon gnägga på hela Eda märkte nog när vi kom hem!!

antikrundan... - måste bli mina vita brallor. Som är gamla, inte så vita längre heller....,inköpt -97???
Men dom passar!

busigaste... - mina barn!!

fundering... - droppar ARK´s dressyr t helgen. Känns si så där. Behöver nog träna mer.

sämsta kondis... - ehhh. Tvyärr jag? Kunde knappt prata m Anna efter min runda. Hackigt samtal

sportkommentator... - Anna! Fick Pillans o Theas ritter refererat detaljrikt o noggrant direkt från läktaren, mkt praktiskt =)

nästa sak att göra... - ta in hästarna, slöa i soffan och sen sova. Ünderbart.




Sabina - fattig på rosetter men en erfarenhet rikare




Kommentarer
Postat av: Sofie

DU VA SÅ DUKTIG SÅ! =)

2011-04-30 @ 20:42:14
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: Ewa L

Sedär ja, skönt när debuten är gjord :-) och inte illa att kunna ha samma byxor som -97 !!!! Inte många som skulle fixa det, skulle jag tro ?!

2011-04-30 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0