Frusna fötter, varma skratt, bra ryttare & BaB

Har "vickat" för Anna som var sjuk idag - även superhjältar kan visst bli sjuka ;)

Hyfsat bra dag igår, Lillebroren fortfarande krasslig tyvärr, stackaren! Men måste väl bli bättre snart.
Eller som Clara hojtar -Mamma det kommer snor, hjälp mig ;) (hellre det är slurp....=P)


Både mån-tis har jag varit hos frisör. Mån klipp, tis färg. Lyxigt =) Tack Ida
Kul att förnya lite och se lite mer normal ut ;)


Tränade igår; Smirre var lite småseg och inte alltför springig......Suck!
Men kämpade på bra och fann en bra trav på slutet och gjorde en riktigt fin ökning (den smakade dagens lunch BTW....)
Startövningen var väl inte hans eller min favvo men det var bara att bita ihop. Jag blev lite varm i varje fall =)

Dessutom fick Smirre stanna kvar på ridskolan över natten då Sofie red honom idag. Tack för hjälpen♥
Gick bra! Han är ju några nummer för stor, o skillanden mellan honom o ponny är rätt stor. Fann knappar på slutet, han bjuder inte på dom. Man lär ridning. Smirre Blev dessutom oväntat glad över bomövning!!
Kamel var en kommentar ;) Ops... Snygg lat kamel i varje fall säger jag =)


Thomas åker till Sälen imon, så jag är hemma med barnen. Mysigt!!
Men har å göra ändå m jobb torsdag --> övernattning hos Mammor & Moffa, Fredagsmys m Sis, kalas för Sis på lördag och 3 möten på söndag.
Jag klarar mig nog =)
Dessutom har jag ju Texas o Claas om jag blir extremt kosesjuk. Det är mina katter alltså, inga hemliga älskare!!!

Jag har så många kära människor runt mig ♥ ♥
som hjälper mig med så mkt, ger mig energi, låter mig vara som jag är.
Tack för att Ni finns♥
Undrar hur många som har det så bra som mig?


Sabina - gött sleten med tunga ögonlock, redo för sömn och ny morgondag =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, riktigt fin och snäll kamel ;)

2011-01-27 @ 13:56:04
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hehe, riktigt fin och snäll kamel ;)

2011-01-27 @ 13:56:25
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: Sophie

När ses vi på tävlingsbanorna??? kram

2011-01-27 @ 18:31:24
URL: http://www.soophiies.bogg.se
Postat av: Ewa L

Låter som om du kommer få en alldeles vanlig Sabina-helg.... dvs 24 timmar/dygn räcker INTE till! Syns kanske på söndag :-)

2011-01-27 @ 18:32:49
Postat av: Anonym

Ja du Sohpie...ses kanske vi gör men inte i samma klasser ;)

Kameln bättre idag =D

Ses på sön Ewa <3

2011-01-27 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0