Mysiga måndag =)

Hade en väldigt skön o relaxad måndag!

Inte kallt alls o fint väder - ME LIKE!!

Efter frukosten så gick vi upp t stallet, Clara var ridsugen så vi bestämde oss för promenad.
Clara på Milli, Caspian i vagnen och mamman mittemellan.
Clara var riktigtnöjd, travade o allt =)

På em tog vi en liten tur ut igen då med pulka tåg. Clara på bobben och Caspian i pulkan efter. Gott att kunna vara ute igen!! Storasyster tyckte det var sååå roligt att åka att jag fick muta m TV o bumbibjörnar för att få m henne in...

Annars hann jag klippa en häst på kvällen (nästan allt i varje fall...), besök i hallen på Magnor, ta in hästarna mm
All snön hade åkt av taket så OMG vad mkt snö det var framför dörr-dj***ln.
Men som tur är var Käla ute med traktorn så han körde bort allt åt mig. TUR! Å tack som bara den!!!!!!!!!!

Inte ridit så mkt för Super-Sara är hemma =D
Till "Räsermusen"
http://www.youtube.com/watch?v=g-x6qTiERS8
Bästa Sara ever! Rider, fixar höpåsar, mockar, fodrar - ja gör allt!
Synd att KTH ligger så långt bort... ;)
Skönt att få en liten break så nu är jag mer taggad,
ska tom ringa Susan för träning nu. Hon trillar väl av stolen ... =P

Ha en bra dag!!

Sabina


Sabina - vet inte varför men denna bilden är så festlig?? Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0