Det på Eda det sker... ;)

Hade stor publik på mitt ridpass igår på rinken (man tager vad man haver!!)

Flera turister samt en polisbil???
Ja jag vet inte om jag var alarmernde bra eller dålig =P
Bilen stod och kika bra länge, svårt att inte bli distraherad
 *NYFIKEN DE LUX*

Hade verkligen tur då Smirre trampa ner ett hål på banan, å allt gick bra.
Läskigt då det verkligen var djupt =/
Men som tur är har han stålben =)
Ridningen gick annars bra =)
Å Milllie blev tömkörd, riktigt fin Lilla Bönan <3

Idag har dagen bjudit på städning ute, badning o mys vid vår lilla plaskepöl, äta glass i lass, kiropraktor och ännu mer städning.

Bäckenet var som jag trodde; snett, benen lite olika långa.
Det knakar ju lite här o var när jag går så det blir nog bra att få allt på plats.
Men det känns nu...ööööh ...som tåget kört över mig, bättre i môra?

FINT blev det hemma!!
Thomas fick gjort en hel del som jag önskat ett tag =)
Så imon bara resten kvar ;)

Eller idag kan man ju säga när klockan är 00,37 =)
Jobbat lite efter läggdax för barnen.

Clara är stora tjejen nu,
slutat med nappen!
Inte så lätt första kvällen,
men nu har vi gett napparna till bebisen Anton ;)
Å Clara har fått nya dockor.
Allt är förhandlingsbart!!

Ska köpa nya mattor imon, Lillebror har varit i farten igen...

Mina älsklingar NI fyller Mammas hjärta till MAX!!!

Sötnosarna =)

"Råkar" bada hemma hos Mormor & Morfar. Vatten o barn = klädsim

Teknik-Nizze hemma hos Thea och ser på 1,10m hoppningar =)


Nu är det dax att sova - gött!

Sabina - väldigt glad åt en hemlis som jag vet =) !!!!


Kommentarer
Postat av: Ewa L

Hemlis ?????????????????????????????

Och säger man a, så får man väl lov att säga b?!?!

2011-06-30 @ 17:49:14
Postat av: Sofie

Först va det bponnyn med huggtänder och konstigt skrik ;) sen va det brunnen, och sen hörnet på byggnaden på högersidan!!! OMG det kunde ju finnas ännu en bponny där! ;)

2011-06-30 @ 23:21:01
URL: http://sofiegarberg.wordpress.com
Postat av: S

Men Ewa en hemlis är en hemlis ;)

Men inget som rör mig utan bara vänner =)



Sofie då.....man vet aldrig vad som kan ske. Du får ställa ner Olivia några dagar på miljöträning ;)

Kankse blir riktigt lösgjord i nacken sen =P

2011-06-30 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0