Lördag och faktiskt s¤l...

Hela veckan har gått fort!
Måndag ledig
Tisdag jobb m inrikt derby + red för Susan. Ny aha-upplevelse!
Onsdag hoppträna m Anna, jobb  samt derby hopptävling på kvällen
Torsdag jobb fixa med lokstöd mm Disney & Elwis på bete
Fredag fixa hage, mer bidragsjobb....

Kul att vara tebax på jobb än så länge...har lite idéer o energi.

Idag har jag varit på hoppträning.
Gick ok, inte så mkt hopp eg utan mer markarbete.
Måste säga att instrux mässigt hände inte mkt
- Han har blivit smalare
- Han är ljusare på sommaren
- Där jobbar han bra
- Rätt!
Så det var väl det vi fick höra....inte så givande som ryttare.

Lilly åkte på bete idag så nu är det bara min små bruna älsklingar kvar i stallet.

Överväger åka till Rottneros imon m min familj om alla kan enas?
Vore mys att komma bort lite, inga hästar o INGEN DATOR.

Sen ladda batterier för mer jobb. Läger o sommarskoj sen bete för alla hästarna och jag, jag får semester =)
Just det den måste planeras oxå!
Å det gör väl jag, ingen annan som tar tag i det misstänker jag?

Sabina - mega schleten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0