Skitdag!!

Nu ä jag irriterad, småtrött och besviken. Troligen fattig oxå...

Men så är det ibland =/

Dagen började helt ok med att Vet. ringde och vi bestämde en tandcheck på Smirre. Inga problem men man bör ju kolla med jämna intervaller.

I väntan på det besöket tog jag o Clara en liten tur på Millie i solen =)
Lillebror var såklart med men han sov på turen, gäller att passa på.
Millie är så snäll så snäll så!!

Clara sa när vi borstade - Smulor Mamma?
Jag - Näe det är nog spån som kommer fram i pälsen
Clara - Jag tänker smulor jag Mamma...
♥ ♥ ♥

Sen när Vet kom så skulle jag hämta Smirre i hagen, som anade oråd och forsvann som en oljad blixt...., Millie stod kvar m ena benet i vädret??!!
Sen jag tittade på henne sträckte hon fram benet mot mig, nästan som att Du titta på mig ist!!
Då har Lilla hon i stora hagen lyckats trampa på en spik/isolator..... =( Vid strålen.
Inga problem att få ut, men där blev det liten vet.check och ny stelkrampsspruta.

Smirres tänder var det inga problem med, inga vassa kanter, hakar eller sår.

Sen fortade jag mig till sentret för handla en kabel att ha mellan dator o TV på kurser tex samt internet på pinne.
Hem och testa och det funka bra.
Kom i tid till kursen, 30 min!!!
Ni som känner mig väl vet att detta är snudd på otroligt!!
Allt för att fixa före kursen som sagt!
DRITT!!!
Kabeln var inte rätt till TVn och pinnen funkade inte.
*Suck*

Inom stallet på hemvägen och Millie-mumman såg ut att ha det bra (fick extra godis oxå)

Nu slapparkväll i soffan då jag bestämt mig för vilodag.
Ser lite på det där bebis-programmet och kommer fram till att det är coolt att föda barn :)
Snudd på magiskt!
Känner med mamman som fick barn lite för tidigt, pappan går iväg m barnet, och hon blir kvar själv m tårar. Dejavu.

Titta bild på Clara finfina tårta

Grön med staket och får på! Fåret Shaun =)



Stolt 3åring med sin första ring och klocka =)

Lillebror blev "litt sleten" på kalaset och tog kvällen tidigt...

Smirre o jag på ridskolan. Bortse från skumgummi-sitsen...

Suddigt men bra kliv framåt. Ser här att jag intagit lätt illröd ton i trynet. Snyggt! ;)

Sabina - solsidan, bäst ever - The Ovster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0