Berg å dalbanan GöransDotter

Jo´rå så är det....

Up and downs
men som syster (den träningsambitiösa av oss) sa
det ger bra rumpmuskler i uppförsbacken...
Hmmm ja tack det har jag ju alltid velat ha ;) Eller inte!

Smirre försäljningen går enligt planerna.
Haft en visning, flera inbokade...
Vad är rätt, vad är fel?

Ibland lust att ha en paus knapp och bara sticka huvudet i sanden och blunda.
Inte tänka alls. Bara ta det lugnt.
Meeen nej det går inte för att rullar på vidare.
Med eller utan mig så jag kör helst faktiskt =)

Haft en tidig dag då jag var i stallet före 06,30 och kom mig ut på tur m Smirre o Milllie på släp.
Blev slappar tur m klättra på schemat.
Var på ridskolan 8 och 9 var det hoppträning m Elwis för Sandra.
Lilla söta kloka gubben.
Smirre skulle varit med men jag sparar på han ist.
Han har intressanta veckor som kommer ändå.
Heller inga starter inplanerade.

Lillebror kan säga nya ord:
Gott --> "Gytt"
Mera --> "mee"
slut --> "dutt"
plus en hel del annat.

Vi har varit på släktkalas idag och satt skräck i släkten, ops.......

Meget sliten nu så tänkte komma i sängen innan jag somnar i soffan som vanligt....
ganska vanligt att jag hamnar i säng runt kl 02-03,
blir lätt dåligt m sammanhängande sömn ;)
Vilket är rätt viktigt för mej!!!

Imon ska Sofie hjälpa mig att filma Smirre samt få in på datorn...och göra film =)
Mina rutiga knästrumpor och jag är tyvärr lika tekniska =P
Tur man känner ponnybarn =) Som kan!


Natta!
S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0