Tisdag...är tisdag så...

hände inte så mkt idag alls...

Lillebror hade lite feber efter sin första vacc så därmed stod vi över Fika m Thea o babysim. Lite trist men startade div projekt hemma ist.

Så putsade lite fönster å andra trista vuxen man-måste-göra-jobb =/ Blir nog fint när jag bli klar.

Bestämt mig för att rensa mina garderober, ordentligt och ge bort alla kläder som jag inte använder. Finns säkert ngn som är smalare än mig som fryser =) Står UFF-box på Magnor så ska fylla lite lådor o åka dit!
Hoppas på att jag får m T på städa hans garderob....finns mkt lustigt där =P

Åkte vilse på vägen t Växvik idag. Helt otroligt men jag lyckades =)
Träffade en väldigt liten söt liten ponny där =)

Skulle rida med Lillebroren somnade inte förrän kl 21,00 å då var jag rätt trött så jag erkänner att han fick vila idag m. Där var så mkt förra veckan med kalas o dop att jag hann inte mkt då heller =(

Fått lite trista besked/info sista dagarna så det känns som livet går i uppförsbacke med motvind.
Det kanske inte var meningen??


Nä nu ska jag lyssna på gulliga snarkningar - Caspians ♥

Sabbajna - funderar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0