Trötter, toker, glader - å det är nog jag allt i ett =)

Snart är det påsk!



Känns knasigt att fram påsksaker man det är såå varmt ute?
Men men fått fram ris o lite pynt så lite mysigt blev det!

Tränade hoppning m Smirre i måndag - gick riktigt bra!
Bra galopp, med TRYCK i! Viktigt...
Alla tryck är bra; intryck, avtryck ;)

Så anmälde mig till påskhoppningen, vi får se om jag överlever?


Lite stress idag.
Fixade stallet innan T åkte på jobb
Morgonmys m barnen
Lämna Clara t dagmamman oc Caspian t Fältis
Fixa papper på RS
Åka t Sunne på möte
(fasan vad trött jag var!!! Såg dubbelt medans tanten pratade på, inte långt i från att somna??!!)
Hem till en bil som inte starta....dritt (givetvis m husnyckel i så Thomas & Clara fick klättra in....)
Åka t sentret o köpa lite saker
Handla mat (trodde jag var smart som handla 20,45....men det gjorde visste ALLA andra oxå.....varmt & trångt)
Stallet, fixa o packa så det ska gå snabbt o lätt imon!
Startlistan skriven, undrar om jag glömt ngn?
Bloggar nu

Man märker att man är trött när man ska lägga ner pizza i frysen och lägger ner schabrak oxå.
Å sen undrar vart tog det vägen??

Men....lättroad som jag är skrattade åt mig sj ;)
Vad annars göra?

Morgondagen ska Clara vara påskkärring ♥
å vi måste måla påskbrev och städa lite hemma oxå.

Älskar min familj ♥

Sabina - gottegrisen #1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0