Å jo då...jag är här!

Jag har mkt om dagen så därav lite skrivande här ....
Men Ni förstår säkert =)

Veckan som gått har gått extra fort?
Försöker få undan lite julstök mm
Massa klappar kvar att inhandla men har en plan ;)
Som vanligt!

Elwis har visat sin bästa sida denna vecka, lilla gubben!
Lastat han sj 3 ggr (kraftfoder is the shit....), gått bra på 2 träningar och jag blir mer o mer glad i han =)
Han har blivit en liten mys-nisse. Jag tror han har landat lite, nytt stall, ny foder sort och allt gör att han blivit ganska cool. Han har ju fått tjej och blivit sambo. Vuxen poäng!
Saknar ju Smirre ibland men vet han har det bra, å därmed lägger jag locket på.

Annat nytt på hästfronten väntar ponnyköp, lycklig!!

Appråpå lycklig, jag är ju nyförlovad <3
Beställt ringar men dom har inte kommit än.
Snygg men enkel!
Ingen megadiamant men några små....

Dessutom håller jag tummarna för min allra käraste syster i helgen som tävlar i Luciapokalen!!!
Vill så gärna att det ska gå bäst.

Självdiciplin är synomynt med Göransdotter...!

LOVE // Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0