Jag såg en stjärna falla....

jättefint var det!
Jag tittar ofta på stjärnorna på himlen,  visste ni det?
Jag önskade mig en sak så klart *hemlis*!

Men....
HADE JAG VÄGT MIG FÖRE HADE JAG NOG BANNE MIG ÖNSKAT NGT ANNAT =(

Herre Gud!
 Vågen höll på att varva, tandkräm-sprut på väggen och jag...blev matt och arg. Dret!
(här kommer min kära syster sucka uppgivet över min självdiciplin. Eller den jag inte har rättare sagt)


Bara bita i sura äpplet eller inte bita i det alls utan bara stänga kakhålet, knyta på nya fina dyra träningsskorna och
pinsamt traska iväg på VV-möte med skam i min kakfyllda kropp. Mål -5kg.
Vad jag ska skylla på?
Jag vet inte men det har ju varit kallt, min 30års kris???? lite motion, mkt god mat under jul, vi har varit lite småsjuka mm.
Spelar ingen roll, bjud mig bara inte på fika, godis eller ngt som är gott =)
Knäckebröd på sin höjd...

Funderar på anmäla mig till Robinsson och ev vinna?
- man blir brun --> ja det vore ju inte illa på denna bleka kropp...
- man blir smal --> O,Ja tack!!
- Pengar --> Ja det går väl oxå an då =P

Börjar snart jobba - ska bli skoj! Saknat det såå mkt! Å alla barnen och "mina" kära hästar ♥
 (även om det börjar bli riktigt skralt i järngänget)
Nästa torsdag 14 januari - come back =)

Dagens Clara:
Vi ska åka iväg och ska ta på oss ytterkläder...eller jag gör det medans jag försöker klä på Lillebror som gastar för fullt
samtidigt som jag tjatar vidare på Claran om overall, mössa, vantar osv osv...
När jag känner att jag snart blir galen (Lillebror skriker fortfarande...)
Så kommer Clara fram och ger mig en kram
- Mamma jag tycker om dig!!♥♥♥
Jag svarade att jag älskade henne väldigt mkt och tjatade inget mer den dagen.
Barnen är det bästa som finns!
Ni gör mig galna. Galna i Er; Caspian & Clara ♥


Å med detta tänkte jag "ge" en sång till någon jag håller kär;
Så Thomas, denna blir till dig:

http://www.youtube.com/watch?v=pLdKDHn88Zg
(jag vet inte om du läser bloggen ?)

True love

Nä ska man sova lite kanske...

Sabina - har VIKTiga saker för sig nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0