Gladare dag idag =)

När jag blir låg blir jag så himla låg...och när jag är som vanligt är jag blandning mellan duracell-kanin/effektiv ;)
Idag sista alternativet.

Idag vaknade Lilleman kl 8, ny tid, så vi traskade ner o åt frulle och satte igån att baka kaka samt bullar så det var nästan klart när Clara vakna =)
Samt startat tvättmaskin eller diskmaskin.
Städa mm.

Ulle o Leah titta in på fika och gav fina presenter t Clara, fika-besöket avlöstes av Svärmor o Svärfar och oxå titta in =)
Svärfar o Thomas fixade ena hagen.
 TACKAR!!! ♥

Snön har tagit hårt på hagen samt att en sleten ridlärare backade på en stolpe i fredags...
Hoppsan/dret/fan...
Men nu fixat, tack vare Svärfars patent =)

Sen efter all fika var det dax att trimma Smirre som för dagen var VÄLDIGT på "pickalurven".
Explosiv är ett annat ord...
Men tänkte framåt ;)
Jag har laborerat lite med maten och har nog hittat rätt blandning!

Veckan som kommer ser bra ut.
*Grönt kort kursen är snart slut! Tror bara 2 ggr kvar...bra kurs, bra deltagare, trist men nödvändigt ideellt.

*Ska klippa mig! Nödvändigt då jag har fått en gedigen shettis-lugg ;)

*Jobbar bara en kväll denna vecka.

*Cathrine och Sara rider Smirre en dag var denna vecka =) Lite mindre för mig! Så glad för hjälp ♥

*Å tror inte jag har ngt till helgen? Eller??? Inget som jag minns....

*Måste köpa presenter till Ulle och Susan som redan fyllt år, samma dag dessutom =)

Idag är Lillebror Caspian 10 månader!!
Å går ganska bra korta bitar...
Å hittar på hyss heeeela tiden ;)

Lille C <3
Caspian 1,5 månad.

Lillebror 9 månader med Moffas keps

Nä nu ska jag samla ihop alla mina papper
(innan dom blir ritpapper imon)
 och se om John Blund kommer snart =)

Sabina - såååå glad och stolt över ERF´s dultiga ponnyryttare som plockat hemma så många rosetter under helgen!!
ME LIKE!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Herlig! Caspian er blitt så stor! Tiden flyr!

2011-03-28 @ 00:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0