SÖNDAG it is =)


Igår hade vi kalas för Clara=)
Sötaste hjärtat ever.

Hon blev så glad för alla som kom så jag tror knappt hon vet vad hon fått ;)
vi har dock lekt m sakerna idag.
Vi hade köpt en cykel till henne, den blir nog bra till sommaren! När nu den behagar att dyka UPP?
Hon fick massa fina paket av alla.
Å jag hade fixat fram finaste tårtan ever =)
Nordells! Bild kommer!!

 Den enda ljudleksaken som gavs var från, Farbror/Gudfar Terje. No big suprise!! =P
Payback-time....
Erica kom på förmiddagen, och som vi saknat henne!!!


Vi somnade alla gott på kvällen!
Jag hann dock med efter kalaset borsta Smirre, putsa grejer i stallet o förbereda rida program.

Dagen idag bestod av foderleverans, gott att veta att man har det på plats.
Sen blev det tävling på ridskolan
Equipen krångla, måste träffa Thea för proffshjälp!!

Smirre trodde nog det var kür i ena klassen då han hittade på egna nummer ;) så avdrag där ja...
Andra klassen kändes helt ok, men % sa annat.
Ajja, träna på! (nya os-kval..:)
Erica filma och Cathrine tog kort,
Måste studeras.
Å träna på min sits.......

Nu soffamys med gårdagens kakrester - LOVELY =D

Sabina - tunga ögonlock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0